به گزارش میراثآریا، فرزانه زاهدی گفت: دوره آموزشی خانهداری با همکاری جامعه هتلداران استان، در محل هتل هما بندرعباس طی دو روز به مدت ۱۶ ساعت به صورت تئوری و عملی برگزار شد.
سرپرست معاونت گردشگری ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی هرمزگان با اشاره به اینکه برگزاری این دوره گامی ارزشمند در مسیر حرفهایسازی خدمات هتلداری و ارتقای کیفیت تجربه گردشگران است، افزود: در دنیای امروز، رقابت در صنعت گردشگری نه تنها بر سر جاذبههای طبیعی یا تاریخی است، بلکه کیفیت خدمات، برخورد حرفهای پرسنل و توانمندی نیروهای انسانی، نقشی تعیینکننده در انتخاب مقصد گردشگری دارد.
او تصریح کرد: یک نیروی آموزشدیده، سرمایهای استراتژیک برای هر مجموعه محسوب میشود؛ نیرویی که میداند چگونه با میهمان برخورد کند، چگونه رضایت ایجاد نماید و چطور به عنوان نمایندهای شایسته برای برند هتل خود عمل کند.
به گفته زاهدی، ادامهدار بودن چنین دورههایی نه تنها باعث بهبود مستمر خدمات میشود، بلکه اعتماد و رضایت گردشگران را جلب میکند. همه ما میدانیم رضایت یک مشتری، به معنای بازگشت او در دفعات بعد و مهمتر از آن، توصیه هتل و مقصد ما به دیگران است.
سرپرست معاونت گردشگری، ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی هرمزگان با اشاره به ظرفیتهای گسترده هرمزگان در حوزه گردشگری دریایی، فرهنگی و طبیعی خاطرنشان کرد: این استان برای ایفای سهم شایسته در بازار گردشگری کشور و منطقه، بیش از هر چیز به زیرساختهای انسانی حرفهای نیاز دارد و آموزش کلید اصلی تحقق این هدف است.
او در پایان با قدردانی از برگزارکنندگان این دوره، اظهار امیدواری کرد: این حرکت آغازی برای ایجاد یک جریان آموزشی مداوم، پویا و کاربردی در همه حوزههای خدمات گردشگری استان باشد.
انتهای پیام/

نظر شما