به گزارش میراثآریا، محسن معصوم علیزاده، در ابتدای این کارگاه آموزشی گفت: هوش مصنوعی با سرعت بسیار در حال حرکت بوده و ما باید جایگاه خود را در ایمن حوزه بررسی کرده و بشناسیم .
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان همدان افزود: تحلیل داده های آماری از مزیتهای هوش مصنوعی در حوزه گردشگری است و تجزیهوتحلیل دادهها برای شناسایی بینشهای ارزشمند در صنعت گردشگری، به ما نشان میدهد هر ثانیه حجم عظیمی از دیتاها در این حوزه تولید میشود.
علیزاده ادامه داد: این دادهها میتوانند جواهرات پنهانی برای شرکتهای گردشگری باشند، اگر بتوانند آنها را بهطور مؤثر تفسیر کرده و تشخیص دهند که چه چیزی برای مشتریان بهخوبی کارکرده است قطعا در این راه پیشرفت خواهند کرد.
او گفت: شرکتهای گردشگری از هوش مصنوعی برای مرتبسازی سریع و دقیق این مجموعههای بزرگ داده استفاده میکنند که در غیر این صورت به یک وظیفه دلهرهآور برای انسانها تبدیل میشود.هوش مصنوعی تنها یک فناوری نیست بلکه مجموعهای از فناوریهای در حال تکامل سریع مانند یادگیری عمیق، یادگیری ماشین و سیستمهای خبره است.
سید مهدی وفایی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان نیز در این کارگاه گفت: در سند آمایش استان همدان گردشگری بعنوان محور اصلی توسعه استان قلمداد شده است و جایگاه بسیار ویژه و خاصی را برای گردشگری در نظر گرفتهایم و تمام فعالیتهای استان به این حوزه ختم می شود.
اساتید این کارگاه آموزشی «یاسر دلباز» مدرس دورههای هوش مصنوعی و تولید محتوا و «بهنام افتخاریان» مربی ملی فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری بودند که در سالن همایشهای سازمان مدیریت و برنامهریزی استان همدان برای فعالان حوزه گردشگری استان همدان برگزار شد.
انتهای پیام/

نظر شما