به گزارش میراث آریا، فرزاد اوجانی در نشست تخصصی بازاریابی صنایع دستی حوزه نساجی سنتی بیان کرد: در این نشست که با حضور فعالان بخشهای مختلف و سرمایهگذاران برگزار شد، عزم جدی برای رفع موانع پیش روی این صنعت ارزشمند شکل گرفت.
مدیرکل تجاریسازی و بازاریابی صنایع دستی با اشاره به معضل دیرینه هنرمندان در دسترسی به مواد اولیه مرغوب، تصریح کرد: خوشبختانه با تعهد یک سرمایهگذار از استان مازندران، مشکل تأمین نخ و پارچه باکیفیت، در رنگبندیهای متنوع و با مشخصات فنی مورد درخواست هنرمندان، بهصورت پایدار حل خواهد شد.
او، تشکیل «تشکل حرفهای» را دومین تصمیم راهبردی این جلسه عنوان کرد و افزود: هدف از ایجاد این نهاد، ایجاد هماهنگی بیشتر بین تمام فعالان، از هنرمند تا بازاریاب، تسهیل همکاریها و ارائه پشتیبانیهای متمرکز و مؤثر است تا بتوانیم بازاریابی یکپارچه و قدرتمندی برای محصولات نساجی سنتی داشته باشیم.
اوجانی در پایان با اشاره به غنای تولید در استانهایی مانند خراسان رضوی، یزد، سیستان و بلوچستان، کرمان و گلستان که در این نشست به سرمایهگذاران معرفی شد، از برنامهریزی برای برگزاری جلسهای تخصصی با محوریت «بازاریابی محصولات سوزندوزی» و نهاییسازی سازوکار تأمین مواد اولیه این رشته خبر داد.
انتهای پیام/
نظر شما