کارگاه بازاریابی صنایع‌دستی؛ گامی نو در مسیر برندسازی هنرمندان آران و بیدگل

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آران و بیدگل از برگزاری کارگاه آموزشی «بازاریابی در حوزه صنایع‌دستی» با همکاری معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان اصفهان و فرمانداری شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، محمدجواد عبدلی امروز ۲۴ آبان ماه با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری این دوره، ارتقای توانمندی‌های فعالان صنایع‌دستی درزمینهٔ بازاریابی، فروش و توسعه بازار محصولات سنتی است تا بتوانند ضمن حفظ اصالت و کیفیت آثار خود، جایگاه برند شخصی و ارزش واقعی صنایع‌دستی را در بازارهای داخلی و بین‌المللی تقویت کنند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: این دوره آموزشی شامل سرفصل‌هایی چون بازاریابی یکپارچه، خلاق و کم‌هزینه، زبان بدن و تأثیر آن در فروش، اصول و فنون مذاکره با مشتری، افزایش فروش بدون کاهش ارزش برند، طراحی فرآیند فروش و پیگیری مؤثر، قیمت‌گذاری مناسب و ایجاد درک ارزش محصول برای مشتری، و همچنین خلق تجربه برند از طریق بسته‌بندی‌های یادماندنی بود.

عبدلی افزود: چنین دوره‌هایی نقش مهمی در توسعه پایدار صنایع‌دستی و توانمندسازی هنرمندان بومی دارد و زمینه‌ساز حضور پررنگ‌تر آنان در بازارهای رقابتی خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1404082401695
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha