بهگزارش میراثآریا، محمدحسین واحدیان روز چهارشنبه ۱۹ آذرماه ۱۴۰۴ در حاشیه برگزاری نخستین «جشنواره ملی نمد شهرکرد» گفت: برندسازی یکی از مهمترین شاخصها برای سرمایهگذاری پایدار و معرفی شهرکرد در سطح ملی و بینالمللی است.
شهردار شهرکرد افزود: در همین راستا مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد با مشارکت ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی چهارمحال و بختیاری دبیرخانه «شهرکرد، شهر ملی نمد» را راهاندازی کرد.
واحدیان تصریح کرد: تنوع محصول، تأثیر در اقتصاد، شناسایی مشکلات دغدغهمندان و هنرمندان حوزه نمدمالی ضروری است.
او یادآور شد: نجات هنرصنعت «نمدمالی» و اهمیت بیشتر به این رشته بهعنوان یکی از اولویتهای شهری در دستور کار قرار دارد.
نخستین «جشنواره ملی نمد شهرکرد» تا ۲۰ آذرماه جاری در فرهنگسرای شهرکرد ادامه دارد و ساعت بازدید از نمایشگاه مرتبط با این جشنواره صبحها ۹ تا ۱۳ و عصرها ۱۵ تا ۲۰ در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/
نظر شما