وي ادامه داد: اعضاي اين کار گروه پس از شناسايي و تجزيه و تحليل نتايج بررسيهاي خود، دستاوردها را به توليدکنندگان اعلام ميکنند.
وي تصريح کرد: در اين بررسيها، مواد اوليه سفارشدهنده و ديگر امکانات بافندگان مورد توجه قرار ميگيرد.
فرجي، با تأکيد بر اينکه اگر توليدکننده نياز بازار را بشناسد ديگر دغدغه محصولات را نخواهد داشت، گفت: بسياري از توليدات خانگي متناسب با نياز بازار نيست.
رئيس مرکز ملي فرش ايران همچنين از ايجاد کارگاههاي متمرکز و هويتبخشي کارگاههاي خانگي در آينده نزديک خبر داد و افزود: همه اين اقدامات با هدف سودرساني به بافندگان فرش، طراحي و اجرا ميشود.
وي با اشاره به رقم حمايتي سال گذشته، که حدود 8 ميليارد تومان بوده است، ادامه داد: امسال نيز معادل همين رقم به امر توليد اختصاص يافته است.
M/R/113
انتهای پیام/