به‌گزارش ميراث آريا(CHTN)، اين دوره‌ها شامل اصول و مهارت سرپرستي، ميزباني مقدماتي، خانه‌داري، کنترل کيفي، پذيرايي و تشريفات، آشپزي عمومي و پيشرفته، مکالمه زبان انگليسي، مديريت عمومي، کنترل هزينه، پذيرايي در اتاق، منابع انساني، تکريم ارباب رجوع، آيين نگارش و حفاظت و ايمني بوده است توسط شرکت آموزش، مطالعات و مشاوره سياحتي گردشگران بنياد وابسته به سازمان سياحتي و مراکز تفريحي طراحي و اجرا شد.

اين دوره‌ها با مجموع 22941 نفر ساعت براي کارکنان اغلب هتل‌هاي وابسته به شرکت هتل‌هاي پارسيان از جمله هتل پارسيان استقلال تهران، رامسر، شيراز، آبادن، انقلاب تهران، شهرکرد، همدان، صفائيه و آزادي يزد و کوثر و عالي‌قاپو اصفهان برگزار و در پايان به شرکت‌کنندگان گواهينامه آموزشي اعطا شد.

از جمله سياست‌هاي راهبردي شرکت هتل‌هاي پارسيان در ارتباط با ارتقاي کيفيت خدمات هتل‌هاي وابسته، برگزاري دوره‌هاي آموزشي کوتاه ضمن خدمت براي نيروهاي شاغل است که اين سايت طي سال‌هاي اخير با جديت پيگيري و اجرا شده و تاثير آن نيز در بهبود کيفيت خدمات هتل‌ها بسيار مشهود است.

S/H


انتهای پیام/

کد خبر 1386042431