به گزارش ميراث آريا(chtn) \"خسرو ايرانپور\" دبير جامعه هتلداران ايران ضمن بيان اين مطلب گفت: با حمايت‌هاي رسانه‌اي از جمله رسانه‌ ملي مي‌توان شرايط بهتري را براي معرفي ايران در نخستين همايش فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در صنعت گردشگري به وجود آورد.

وي با اشاره به حضور سرمايه‌گذاران خارجي در نخستين همايش فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري صنعت گردشگري در ايران ياد‌آور شد: کساني که مي‌پذيرند در اين شرايط به ايران بيايند و سرمايه‌گذاري کنند از هوش خوبي براي سرمايه‌گذاري برخوردارند.

ايرانپور تصريح کرد: براساس مدل مشتري‌مداري بايد پايه‌هاي جديدي براي گردشگري کشور طراحي و براساس آن عمل کرد.

دبير جامعه هتلداران ايران با اشاره به اينکه در سال 2020 مقصد گردشگران کشورهاي آسيايي و اقيانوسيه است، ادامه داد: در اين شرايط خاص و در اين ابعاد برگزاري اين همايش جزء مزيت‌ها خواهد بود.

وي افزود: با توجه به برگزاري زمان اين همايش که در ماه آگوست ميلادي و همزمان با تعطيلات بيشتر کشورهاست، نياز به اطلاع رساني همه جانبه به خصوص از شبکه ملي بسيار احساس مي‌شود.

S/H/102


انتهای پیام/

کد خبر 1386051740