به گزارش ميراث آريا(CHTN) و به نقل از روابط عمومي شرکت توسعه گردشگري \"محمدحسين برزين\"، افزود: براي معرفي جاذبه‌ها و پتانسيل‌هاي توريستي ايران،‌ تيزر همايش با دو قابليت پخش از شبکه‌هاي خارجي و سپس داخلي براي ايجاد فضايي فرهنگي و معطوف کردن افکار عمومي به مسأله گردشگري تهيه شده است.

وي با بيان اينکه پخش اين تيزر به‌زودي از شبکه‌هاي الجزايره، يورونيوز و MBC آغاز مي‌شود، گفت: فضا و فرصت لازم براي معرفي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري گردشگري ايران به‌وجود آمده و ستاد تبليغات و نمايشگاه‌هاي گردشگري نيز تلاش دارد تا با استفاده از ظرفيت‌هاي هنري و IT جلوه‌هاي ماندگاري را از فرهنگ و تمدن ايران فرا روي ديدگان جهان قرار دهد.

رئيس ستاد تبليغات و نمايشگاه‌هاي گردشگري تحقق آرمان \"ايران به روايت ايرانيان\" را ازجمله اهداف عالي اين ستاد برشمرد و افزود: برنامه‌ريزي‌هاي زيادي براي معرفي ايران در نمايشگاه‌هاي بزرگ گردشرگي جهاني انجام شده که بي‌شک حضور بيش از 200 گروه بزرگ از سرمايه‌گذاران خارجي به تحقق اين برنامه‌ها کمک شاياني مي‌کند.

برزين، بازاريابي نوين بر مبناي گرايش سرمايه‌گذاران گردشگري را ديگر نتيجه اين همايش دانست و گفت: حضور سرمايه‌گذاراني از کشورهاي بزرگ و هدف گردشگري افزون بر افزايش تعاملات صنعت جهانگردي، قويترين مؤلفه و شاخص براي رفع مشکلات زيرساختي گردشگري ايران بوده و افق روشني را براي تحقق بخشي از سرمايه‌گذاري 25 ميليارد دلاري بخش خصوصي در چشم‌انداز 20 ساله قرار مي‌دهد.

مشاور سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري در پايان ابراز اميدواري کرد که ارائه بيش از 1000 پکيج سرمايه‌گذاري بتواند بخشي از نيازهاي زيرساختي را برطرف کرده و گامي مکمل براي توسعه همه جانبه صنعت نوپاي توريسم در ايران باشد.

M/


انتهای پیام/

کد خبر 1386052159