وي با اشاره به محبوبيت مدلهاي جديد اروپايي و بدليجات زيرخاکي در ميان متقاضيان، افزود: توليد اين محصولات نيازمند ابتکار، خلاقيت و ظرافت بالاست.
هنرمند تهراني که 25 سال در ساخت زيورآلات نقرهاي فعاليت دارد، خاطرنشان کرد: با وجودي که 10 سال از ورود فلز نقره به بازار بورس ميگذرد، فروش محصولات نقره هنوز شرايط مطلوبي پيدا نکرده است.
وي با اشاره به اينکه استقبال مردم براي خريد طلا، بازار نقره را از رونق انداخته است، تصريح کرد: بيشتر مبلغ پرداختي براي خريد زيورآلات نقره، دستمزد سازنده است که هنگام فروش از آن کسر ميشود، درحاليکه طلا سرمايهاي است که هيچ زمان ارزش خود را از دست نميدهد.
افشارپور با بيان اينکه استفاده از تجربيات هنرمندان با سابقه تأثير بسزايي در رشد هنر نقرهکاري دارد، افزود: کاهش هزينه چاپ کتاب موجب خواهد شد هنرمندان تجربيات خود را از اين طريق در اختيار نوآموزان قرار دهند.
M/111
انتهای پیام/