وي وجود مشکلات سياسي در عرصه جهاني و رسانههاي غربي را که به عنوان امپرياليسم خبري به خبرسازي غيرواقعي عليه کشور ما ميپردازند؛ را در جلب سرمايهگذاران به ايران مؤثر عنوان و تأکيد کرد: ما بايد در همايشهاي بينالمللي نظير نخستين همايش بينالمللي فرصتهاي سرمايهگذاري در صنعت گردشگري ايران، از انعکاس اخبار در ديگر جوامع غافل نشده و با رفتاري اسلامي و انساني تصوير خوبي از ايران در رسانههاي جهان منعکس کنيم.
اين نماينده مجلس خاطرنشان کرد: رفتار ما بايد بهگونهاي باشد که کمبودهاي اطلاعرساني را تحت تأثير قرار داده و ما را به الگويي براي ديگران تبديل کند.
نايب رئيس کميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي، درباره عوامل تحقق اهداف اقتصادي در نخستين همايش بينالمللي فرصتهاي سرمايهگذاري در صنعت گردشگري ايران، ادامه داد: براي هر فعاليت اقتصادي بايد تعريفي اقتصادي داشت چرا که در هر معامله اقتصادي عوامل مختلفي مانند کيفيت، قيمت، خدمات و... نقش دارند.
وي با اشاره به اهميت توجه به سود طرف مقابل در ارتباطات اقتصادي، تأکيد کرد: ما بايد همانطور که بهدنبال سود خود هستيم به فکر سودرساني به طرف مقابل هم باشيم.
نديمي، امنيت و ايجاد جاذبههاي اقتصادي از سوي حکومت و مردم براي سرمايهگذاري خارجي مهم دانست و خاطرنشان کرد: بايد قبول کنيم براي جلب سرمايهگذاران نياز به رفتار تجاري است و ما نميتوانيم ديگران را ناآگاه، غير اقتصادي و خريدار يک طرفه کالاي خودمان بدانيم زيرا موفقيت در اين عرصه با دشواريهايي همراه بوده و نياز به افرادي متخصص دارد.
نخستين همايش بينالمللي فرصتهاي سرمايهگذاري در ايران سوم و چهارم شهريورماه در تهران برگزار ميشود.
M/
انتهای پیام/