به گزارش ميراث آريا (chtn) \"محمدرضا نوروز اوليايي\" کارشناس شرکت بيمه نوين در کارگروه گردشگري و خدمات همايش ملي بيمه و اقتصاد با بيان اين مطلب افزود: نبود آمار لازم در رابطه با خدمات گردشگري يکي از چالش‌هاي ورود صنعت بيمه به عرصه خدمات است.

وي تصريح کرد: اطلاعات لازم درباره شرکت‌ها و تاسيسات گردشگري بايد به نحوي باشد که با بررسي آنها ريسک فعاليت مشخص شود.

اوليايي افزود: نبود استانداردهاي لازم به نحوي که شرکت‌هاي بيمه را در اراتباط با تعيين نرخ ياري کند يکي ديگر از چالش‌هاي حضور بيمه در بخش خدمات است.

وي باورهاي نادرست و اعتقاد نداشتن افراد به ضرورت وجود پوشش‌هاي بيمه را يکي ديگر از چالش‌هاي حضور صنعت بيمه در بخش گردشگري اعلام کرد و خواستار ايفاي نقش بيشتر صدا و سيما و ديگر مراکز فرهنگي براي فرهنگ سازي در اين زمينه شد.

اوليايي با اشاره به اقدامات جديدي دولت براي ساخت مراکز و تاسيسات جديد گردشگري گفت: شرکت‌هاي بيمه مي‌توانند براي جبران خسارت اموال و يا مسئوليت خدمات به عنوان حمايتگر مالي در توسعه گردشگري نقش داشته باشند.

105/



انتهای پیام/

کد خبر 138606191