وي افزود: با توجه به اينکه تعيين بازارهاي هدف گردشگري و شناسايي آنها از طريق اطلاعرساني و تبليغات صورت ميگيرد، براي دستيابي به اين اهداف و با هماهنگي سفراي ايران در کشورهاي خارجي اين دفاتر تشکيل شده است.
وي اضافه کرد: در اين دفاتر از افراد بومي و داراي سابقه فعاليت در دفاتر خدمات مسافرتي استفاده ميشود.
ملکزاده گفت: با راهاندازي اين دفاتر ذهنيتهاي منفي نسبت به کشور از بين ميرود و ايران بهعنوان يک کشور امن و مقصد سفر به گردشگران شناسانده ميشود.
وي ارتقاي درآمد گردشگري از بازار جهاني را از ديگر اهداف تشکيل و راهاندازي دفاتر اطلاعرساني گردشگري ايران در خارج از کشور دانست.
به گفته وي آييننامه دفاتر اطلاعرساني در تيرماه امسال تهيه و تنظيم و پس از تأييد ابلاغ شد.
وي افزود: در اين آييننامه که در هشت ماده تهيه و تنظيم شده است، اهداف تشکيل و راهاندازي دفاتر اطلاعرساني، برنامهها و فعاليتهاي اجرايي، توافقات فيمابين و وظايف سازمان با اين دفاتر و در نهايت شرايط داوطلبين تأسيس دفاتر نمايندگي ديده شده است.
M/
انتهای پیام/