به گزارش ميراث آريا(CHTN)، بالن‌هاي امارات که با نام شعبه‌هاي خطوط هواپيمايي امارات آراسته شده‌اند از 14 اکتبر(23 مهر) هر روز بر فراز آسمان مکزيک حرکت خواهند کرد و در واقع حضور خطوط هواپيمايي امارات در اين جشنواره بخشي از فعاليت‌هاي بازاريابي آنها براي تسخير منطقه جنوب و جنوب غرب آمريکا است.

\"قيط القيط\" قائم مقام اجرايي و مدير مالي اين خطوط با اشاره به اينکه آنها هميشه در جستجوي مسيرهايي جديد و توسعه فعاليت‌هاي خودهستند افزود، تمام هدف ما تجارت و فعاليت در بخش گردشگري و سرويس‌دهي به تمام کشورها و قاره‌هاي جهان است و در عين حال از اينکه به زندگي مردم لذت و هيجان بدهيم خوشحال هستيم و اکنون بالن‌هاي رنگارنگ اماراتي که در دريايي از رنگ و شکل‌هاي متنوع در آسمان به پرواز درآمده‌اند نشان از علاقه ما دارد.

خاطرنشان مي‌شود جشنواره بالن‌هاي \"آلبا کودک\" که يکي از بزرگترين رويدادهاي تفريحي جهان است هر سال ميزبان صدها هزار بيننده از سراسر جهان است که در طول 9 روز در اين رقابت‌ها شرکت مي‌کنند.

تبليغات رنگارنگ خطوط هوايي امارات آنچنان بر اذهان عمومي تاثير گذاشته است که نقاط ضعف و مشکلات پرواز هاي اين خط هوايي را مي پوشاند.

M/108


انتهای پیام/

کد خبر 138607237