وي اضافه کرد: هزينه تبليغات و معرفي ايران بسيار زياد است و بخش خصوصي ايران و آژانسداران چگونه ميتوانند از عهده اين هزينه برآيند.
\"پور فرج\" تصريح کرد: بازارسازي يعني آمادهسازي بازار و علاقنمد کردن مردم دنيا براي ديدن ايران که اين کار از وظايف دولت محسوب ميشود.
وي با اشاره به اينکه تبليغات نياز به افراد متخصص دارد افزود: دولت بايد به بخش خصوصي و آژانس داران اعتماد کند و معرفي و تبليغات ايران را هم بر عهده افراد متخصص و کارآمد بگذارد.
رئيس هيات مديره جامعه تور گردانان ايران با اشاره به حضور ايران در 26 نمايشگاه گردشگري، ادامه داد: حضور در نمايشگاههاي بين المللي گردشگري به منظور بستن قرار داد نيست بلکه براي حضور و شناسايي بازارهاي هدف است هر چند که جهان بازار کلي محسوب ميشود.
وي با اشاره به اينکه بايد بازارهاي هدف را به خوبي بشناسيم تصريح کرد: براي توسعه گردشگري کشور نياز داريم که بازارهاي هدف را بشناسانيم و با توجه به اين بازارها پکيجهاي مختلف را ارائه دهيم و نيازهاي مشتري را با توجه به اين شناسايي برطرف کنيم.
وي در پايان صحبتهايش در اين همايش خاطر نشان کرد: صنعت گردشگري ايران نياز به تغيير نگاه داد و براي توسعه گردشگري کشور بايد ابتدا بورراکراسي اداري و موانع اداري را از سر راه برداشت.
102/
انتهای پیام/