وي اضافه کرد: شرکت در نمايشگاههاي کشورهاي هدف از جمله اهداف و برنامه هاي ستاد نمايشگاههاست و با شيوهاي منسجم اين بازارها را شناسايي و براي شرکت در نمايشگاههاي گردشگري آنها اقدام ميکند.
وي ادامه داد: سال گذشته ستاد در 19 نمايشگاه و امسال در 26 نمايشگاه شرکت کرده است و ستاد در صدد است که سال آينده حضور در نمايشگاههاي گردشگري را ارتقا دهد.
بيدي با اشاره به اينکه ستاد نمايشگاهها و تبليغات شرکت توسعه گردشگري کميت و کفيت را براي شرکت در نمايشگاههاي مختلف گردشگري در نظر دارد تصريح کرد: در نمايشگاه مالزي، غرفه ترکيه فقط از يک پرچم تشکيل شده بود اگر چه اين حضور کمرنگ بود ولي نشان دهنده آن بود که ترکيه در گردشگري فعال است. ايران هم بايد در نمايشگاههاي مختلف حضور داشته باشد و حضور خود را در محافل جهاني گردشگري کمرنگ نکند.
وي خاطر نشان کرد: طراحي غرفهها امسال نسبت به سالهاي گذشته تغيير کرده بود و ستاد طراحي مدرني را براي غرفهها در نظر گرفته بود همچنين امسال براي اولين بار در نمايشگاه مالزي اقلام تبليغاتي به زبان تايي به بازديدکنندگان غرفه ايران ارائه شد.
مدير اجرايي ستاد نمايشگاهها و تبليغات شرکت توسعه گردشگري با اشاره به نمايشگاه تايلند در 1 تا 3 آبان ماه بيان کرد: ايران براي نخستين بار است که در اين نمايشگاه شرکت ميکند و غرفه ايران در اين نمايشگاه 72 متراست و ديوارههاي آن پوشيده از جاذبههاي فرهنگي، تاريخي و طبيعي ايران است.
وي افزود: در نمايشگاهCTW IT & CMA بانکوک براي نخستين بار يک آژانس مسافرتي از استان کرمان و تنها نماينده اير لاين ماهان در اين نمايشگاه حضور دارند.
وي تاکيد کرد: نمايشگاه تايلند در دستهبنديهاي ستاد جز نمايشگاههاي اطلاع رساني است و 24 هزار قلم کالاي تبليغاتي در 32 نوع متنوع به دو زبان انگليسي و تايلندي توزيع خواهد شد.
مدير اجرايي ستاد نمايشگاهها و تبليغات شرکت توسعه گردشگري گفت: در نمايشگاه تايلند پخش فيلم بي کلام از جاذبه هاي ايران و راهاندازي چايخانه سنتي از جمله برنامه هاي ويژه است.
102/
انتهای پیام/