به گزارش ميراث آريا(CHTN)، در ضيافت ناهار اختتاميه اين نمايشگاه که روز پنجشنبه 3 آبان در محل نمايشگاه برگزار شد، تصاويري از غرفه‌هاي مختلف نمايشگاه پخش شد و در آخر غرفه ايران به‌عنوان بهترين غرفه منتخب مدعوين از بين 430 غرفه شرکت‌کننده از کشورهاي ديگر برنده جايزه تنديس طلاي th sticky Award6اين نمايشگاه شد.

در مرحله پاياني اهداي جوايز نيز ايران دومين تنديس طلاي خود را به‌عنوان بهترين غرفه شرکت‌کننده، از نظر بازديدکنندگان دريافت کرد.

مدير نمايشگاه 2007 CMA- CTW& IT ، دارن ان جي پس از پايان اين مراسم با حضور در غرفه ايران و تشکر از عوامل اجرايي غرفه ايران گفت: ايران در اولين حضور خود در نمايشگاه گردشگري تايلند بسيار خوب و فعال ظاهر شد و اميدواريم در نمايشگاه تخصصي MICE بعدي نيز شاهد حضور مصمم و فعال ايران باشيم.

در طي 3 روز برگزاري نمايشگاه بيش از 18 نشست رسمي در غرفه ايران برگزار شد که از آن جمله مي توان به نشست هاي آژانس‌هاي گردشگري و مسافرتي بسياري از کشورهاي ايتاليا، آمريکا، ترکيه، لهستان، هند اشاره کرد.

موضوع اصلي جاسات مديران آژانس هاي مسافرتي مذکور در ارتباط با شرايط برگزاري تور در ايران بود که نتايج پرباري را به همراه داشت.

لازم به ذکر است گزارش کاملي از غرفه ايران در صفحه اول سومين شماره مجله خبري نمايشگاه گردشگري تايلند چاپ و بين بازديدکنندگان توزيع شد.

در طول برگزاري نمايشگاه خبرنگاران روزنامه‌هاي TTG Asia Media، TTN China و TTN Taiwun براي تهيه گزارش در غرفه ايران حضور يافتند.

نمايشگاه گردشگري تايلند امسال ميزبان بيش از 1300 شرکت کننده در فضاي بالغ بر 550 متر مربع بود.

M/110



انتهای پیام/

کد خبر 138608058