وي تصريح کرد: جامعه شناسي جامعه اطلاعاتي جهان ما را به اين حقيقت رهنمون ميکند که ديجيتالي شدن مؤلفههاي مؤثر در زندگي بشر امروزي اعم از تجارت، بازاريابي، آموزش، اطلاعرساني، ارتباطات و حتي حمل و نقل يک واقعيت غيرقابل انکار است که مرحله گذار از سنت به مدرنيسم ديجيتالي را نويد ميدهد.
اين استاد دانشگاه تصريح کرد: هنرمند با کمک IT ميتواند اندازه ابعاد محصولاتش را مطابق سليقه مشتري و مخاطب خواهان اين گونه محصولات تغيير دهد.
صحراييان با اشاره به اينکه همه محصولات صنايعدستي بهعنوان کالاهاي ارزشي به حساب ميآيند که با گذشت زمان نه تنها ارزش خود را از دست نداده بلکه به ارزش آنها نيز افزوده ميشود گفت: متأسفانه در جامعه امروزي ما ارزش باقيمانده محصولات صنايعدستي فراموش شده است يعني جامعه به جاي خريد ارزش به دنبال خريد مد روز شده است.
وي افزود: اين امر فراگير شدن بيذوقي يا کم ذوقي در جامعه را بهدنبال داشته و در نتيجه عرصه براي کالاهاي صنايعدستي کم شده است.
وي با بيان اينکه تجارت الکترونيک نقش بسزايي در کمک به بازاريابي صنايعدستي ايفا ميکند و علاوه بر آن در اشتغال افراد نيز مؤثر است خاطرنشان کرد: کمتر صنعتي در دنيا به اندازه اين صنعت در کاهش سطح بيکاري در ملل جهان و ارتقا درآمد ملي نقش تأثيرگذاري داشته است.
M/114
انتهای پیام/