به گزارش ميراث آريا (CHTN) اين دوره آموزشي با هدف ارتقاي کيفيت خدمات، جلب رضايت خدمات گيرندگان از سوي شرکت‌ها و رانندگان بخش مسافري براي رانندگان، مديران و متصديان شرکت‌هاي حمل ‌و نقل مسافر برگزار شد.

مديرکل حمل‌ونقل و پايانه‌هاي اردبيل در خصوص ضرورت برگزاري اينگونه دوره‌ها گفت: طي يک سال گذشته تلاش‌هاي زيادي براي افزايش آگاهي مديران، متصديان و رانندگان با آخرين اطلاعات مربوط حقوق اجتماعي، حقوق فردي و تخصصي بخش حمل‌ونقل انجام شده است که اين امر مي‌تواند نتايج مثبتي به همراه داشته باشد.

\"اصغر پيرايراني\" خاطرنشان کرد: براي افزايش دانش و مهارت رانندگان طي يک سال گذشته 815 نفر از متصديان، مديران و رانندگان حمل‌ونقل کالا و مسافر و پرسنل پاسگاه‌هاي پليس راه استان بيش از 21 هزار و 746 نفر _ ساعت دوره آموزش ايمني و آشنايي با مقررات حمل‌ونقل طي کرده‌اند./105

انتهای پیام/

کد خبر 1386092711