\"تامارين باچري\" مديرکل شرکت بازاريابي وزارت فرهنگ و گردشگري اندونزي با اشاره به اينکه در انتخاب اين شعار تبليغاتي دقت بسياري به کار برده شده است و از درستي آن اطيمنان دارد گفت بسياري از مردم کشور با اين شعار مخالفند و خواستار تغيير آن هستند چرا که معتقدند مفهومي کامل براي گردشگران ندارند و حتي بسياري از اندونزيها هم مفهوم آن را درک نميکنند و حتي از نظر قوانين دستوري نيز صحيح نيست.
وي افزود: با توجه به اينکه تاکنون 96 هزار دلار براي اين کار هزينه شده به احتمال زياد کمي تغييرات در اين شعار تبليغاتي اعمال خواهد شد تا بتواند مفهوم واضحتري را ارائه کند.
باچري با تأکيد بر اينکه اين پيام يادآور استقلال ملت اندونزي و رويداد بزرگ سال 1908 است اظهار اميدواري کرد بتوانند سال 2008 را به سال بزرگ گردشگري اندونزي تبديل کنند.
M/108
انتهای پیام/