به گزارش ميراث آريا(chtn)، مدير سازمان حمل و نقل و پايانه هاي استان همدان با بيان اين مطلب افزود: طرح نظرسنجي از مسافران با همکاري انجمن صنفي شرکتهاي حمل و نقل مسافري شهرستان همدان انجام مي شود.

\"عليرضا مجرد\" تصريح کرد: براي ارتقاي آگاهي مسافران، بخش هايي از ضوابط حمل و نقل مسافر در فرم نظرسنجي نيز درج شده است و در خصوص مواردي همچون چگونگي تهيه بليت، کيفيت پذيرايي، نظافت داخلي اتوبوس، کيفيت سيستم صوتي و نيز سيستم گرمايشي و سرمايشي خودروها، رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي توسط راننده، محل و زمان توقف ناوگان براي اداي فريضه نماز از مسافران، نظرسنجي شده است.

وي تصريح کرد: پيش بيني مي شود با اجراي اين طرح، امکان کسب نکته نظرات و ديدگاههاي مسافران در خصوص نحوه ارائه خدمات، فراهم شود و به تبع آن سطح خدمات ارائه شده افزايش يابد./105

انتهای پیام/

کد خبر 1386101215