به گزارش ميراث آريا(chtn)، مدير سازمان حمل ونقل و پايانه‌هاي استان همدان با بيان اين مطلب گفت: هدف از اجراي اين طرح که از ابتداي دي ماه شروع شده، کسب اطلاعات مورد نياز و رفع نواقص اين سازمان است.

داريوش باقرجوان افزود: همچنين رسيدگي به پيشنهادات، انتقادات، نقطه نظرات مسافران و استفاده کنندگان از ناوگان عمومي برون شهري شهرستان همدان از ديگر اهدافي است که مي‌توان به آن اشاره کرد.

وي خاطرنشان کرد: در اين طرح از مسافران خواسته شده است تا چگونگي تهيه بليت، کيفيت پذيرايي، نظافت داخل خودروها، رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي توسط راننده‌ها، محل و زمان توقف ناوگان براي اداي فرضيه نماز و ... را بيان کنند.

باقرجوان اظهار داشت: با دريافت نظرات مسافران به‌طور قطع ارائه خدمات به مسافران افزايش خواهد يافت.

بنابراين گزارش؛ طرح نظرسنجي از مسافران در استان همدان توسط سازمان حمل و نقل و پايانه‌هاي استان و با همکاري انجمن صنفي شرکت‌هاي حمل و نقل مسافري انجام مي‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1386101556