\"گل بانو خاوري \" تصريح کرد :با توجه به اهميت بازاريابي و تبليغات برگزاري چنين تورهايي براي نمايندگان دفاتر اطلاع رساني خارج از کشور ضروري است.
وي اظهارداشت : براي معرفي جاذبههاي پتانسيلهاي گردشگري ايران برگزاري تورهاي آشنا سازي براي دست اندرکاران گردشگري ، خبرنگاران و اساتيد دانشگاه لازم است .
وي همچنين هماهنگي و برنامه ريزي براي شرکت در نمايشگاههاي بين المللي صنعت گردشگري را نيز از ديگر اقدامات ضروري براي جذب گردشگر دانست .
کارشناس ارشد بازاريابي و تبليغات سازمان ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري افزود:همچنين بستر سازي براي ارتباط انجمن هاي مردم نهاد، اتحاديه ها ، کانون اتومبيل راني و جهانگردي و کميته تورهاي ورودي با اين دفاتر صورت گرفته است .
وي خاط نشان کرد:در سفر يکروزه اين نمايندگان به اصفهان ، آنها از جاذبه هاي تاريخي اصفهان از جمله \"چهلستون\" ،\" عالي قاپو \"، \"مسجد شيخ لطف ا... \" و \"بازار \" ديدن کردند .
به گفته وي ، دفاتر اطلاع رساني گردشگري جمهوري اسلامي در خارج از کشور علاوه بر چهار کشور مذکور در کشورهاي يونان ، ترکيه ، کويت ، عمان و تايلند نيز وجود دارد.
نمايندگان دفاتر اطلاع رساني گردشگري جمهوري اسلامي در خارج از کشور شب گذشته اصفهان را به مقصد شيراز ترک کردند.
/104
انتهای پیام/