وي افزود:اين اقلام در نمايشگاههاي داخلي و خارجي، سفارتخانهها و به درخواست برخي سازمانهاي مرتبط در همايشهاي آنان توزيع ميشود .
پورمهدي در ادامه درباره حضور در سومين نمايشگاه بين المللي جهانگردي، هتلداري، زيباسازي و مبلمان منطقه آزاد کيش اضافهکرد: هدف از شرکت در اين نمايشگاه، ارائه و معرفي محصولات و اقلام تبليغاتي توليد شده از سوي ستاد تبليغات سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري از زمان شروع فعاليت اين ستاد تاکنون و ارائه آن به مخاطبان اين سازمان است.
وي تصريح کرد: در اين نمايشگاه، سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در غرفهاي با مساحت 112 متر مربع حضور يافت و به ارائه اقلام تبليغاتي و معرفي آنان پرداخت.
پورمهدي با اشاره به معرفي پتانسيلها و جاذبههاي گردشگري از طريق توزيع اين اقلام گفت: نبود آگاهي و اطلاعات درست از جاذبهها و پتانسيلهاي گردشگري موجود در کشور همواره موجب ميشود گردشگران تنها از نقاط خاصي بازديد کنند. اين امر موجب هجوم گردشگران به برخي از استانها و اشغال صد در صد هتلهاي اين استانها و خالي ماندن هتلهاي موجود در استانهاي ديگر است که به نظر مي رسد با اطلاع رساني مناسب و سوق دادن گردشگران به سمت جاذبهها و پتانسيلهاي گردشگري ديگري که در کشور موجود است بتوان تناسب مناسبي را ايجاد کرد.
همچنين وي با اشاره به تناسب ناموزون ميان گردشگران ورودي و خروجي خاطرنشان کرد: يکي از دلايل افزايش تورهاي خروجي و کاهش تورهاي داخلي را ميتوان عدم اطلاع رساني مناسب و ناآگاهي گردشگران داخلي از جاذبههاي موجود در کشور دانست. اين امر موجب شده است که ستاد تبليغات و نمايشگاه سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري عزم خود را در معرفي پتانسيلهاي داخلي جزم کرده و با تهيه اقلام تبليغاتي و در اختيار قراردادن رايگان آن به مخاطبان، گام کوچکي براي اطلاع رساني به مخاطبان خود بردارد.
در سومين نمايشگاه بين المللي جهانگردي، هتلداري، زيباسازي و مبلمان منطقه آزاد کيش، بيش از 15 هزار اقلام تبليغاتي از سوي ستاد تبليغات و نمايشگاههاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري توزيع شد./104
انتهای پیام/