مبارک حمدالموحيري، دبيرکل بخش گردشگري ابوظبي گفت: اولين حضور ما در نمايشگاه BIT گامي است به سوي بازاريابي و ارتقا استراتژي که ابوظبي را بهعنوان مقصد اصلي تجاري و رفاهي گردشگران معرفي ميکند.
وي افزود: اين نمايشگاه فرصتهاي سرمايهگذاري را در ابوظبي افزايش ميدهد و به اين کشور اجازه ميدهد تا زيرساختهاي اقتصادي و تجاري خود را در زمينه گردشگري به نمايش بگذارد.
وي افزود اين زير ساختها شامل جذب گردشگر، جاذبههاي فرهنگي، محلهاي ورزشي و فرهنگي بينالمللي است.
از اين نمايشگاه بيش از 150 هزار نفر ديدن کردند که 108 هزار نفر از آنها تجار و 3400 نفر آنها روزنامهنگار هستند که از 122 کشور جهان در اين مکان حضور به هم رساندهاند.
M/109
انتهای پیام/