سال آينده هزار مجموعه سرويس بهداشتي ساخته مي‌شود

به گزارش ميراث آريا(CHTN) رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري با بيان اين مطلب افزود: در دو سال گذشته با وجود محدوديت‌هايي که وجود داشته 200 مجموعه سرويس بهداشتي توسط سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري احداث شده است.

\"اسفنديار رحيم مشايي\" با بيان اينکه احداث سرويس‌هاي بهداشتي در سطح گسترده نيازمند همکاري همه دستگاه‌ها است گفت: در بودجه سال 87 اعتبارات مناسبي براي ساخت سرويس‌هاي بهداشتي در نظر گرفته شده و سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در سطح ملي و استانداري‌ها در سطح استاني موظف شده‌اند با همکاري وزارت راه و ترابري، وزارت نيرو، وزارت نفت، وزارت مسکن و شهرسازي و وزارت جهاد کشاورزي نسبت به اين امر اقدام کنند.

وي تصريح کرد: در مرحله اول هزار مجموعه سرويس بهداشتي در سال آينده با استاندارد مناسب و طرح تيپي که سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري ارائه مي‌کند در مسيرهاي اصلي گردشگري کشور احداث خواهد شد.

رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري تصريح کرد: در طراحي اين مجموعه‌ها وجود سرويس‌هاي مناسب براي استفاده جانبازان و معلولان و وجود دوش پيش بيني شده است./105


انتهای پیام/

کد خبر 1386122139