برگزاري دو نمايشگاه صنايع دستي درشهر اراک

به گزارش ميراث آريا(chtn) و به نقل از روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان مرکزي \"شهريار فولادوند\" در نشست خبري گفت:ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي استاني مرکزي در قالب 8 کميته فعاليت خود را آغاز کرده است و وظايف هر کدام از کميته ها به همراه احکام روساي به صورت مکتوب انها ابلاغ شده است.

وي با بيان اينکه سازمانهاي مختلفي در ستاد عضويت دارندتصريح کرد: سازمان بازرگاني مسئوليت کمتيه بازرگاني و خدمات ،سازمان حمل و نقل پايانه ها مسئول امداد جاده ها و نيروي انتظامي نيز مسئوليت تامين امنيت و کنترل حمل و نقل در دورن و بيرون شهرها را بر عهده دارد.

وي گفت:20دستگاه آمبولانس و 50 دستگاه خودروي امدادي در سطح استان به مسافران خدمات لازم را ارئه مي کنند.

معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان مرکزي افزود:در دو پارک ملت و آلومينيم با همکاري شهرداري و دستگاه هاي ذيربط چادرهاي نوروزي براي اسکان مسافران برپامي شود.

وي در مورد اسکان در مدارس نيز متذکر شد :هماهنگي هاي لازم با آموزش و پرورش جهت اسکان احتمالي مسافران در مدارس به عمل آمده است.

فولادوند با اشاره به آمار مسافران ورودي به استان درسال گذشته افزود:درنوروزسال 86 يک ميليون و 800هزار نفر به استان سفر و300هزار نفر آنان از جاذبه هاي تاريخي و طبيعي استان مرکزي بازديد کردند.

معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان مرکزي از برپايي دو نمايشگاه در سطح شهر اراک خبر داد و گفت: نمايشگاه هاي صنايع دستي در نگارخانه استاد بهادري و واشقاني آماده پذيرايي ازگردشگران هستند.

فولادوندافزود:دراين نمايشگاه ها آثار چوبي منبت کاري و سازه هاي سنتي استان مرکزي عرضه مي شود.

وي متذکر شد:در ايام نوروز 6 موزه درسطح استان از 9 صبح تا 8 شب آماده پذيرايي گردشگران است.
/105


انتهای پیام/

کد خبر 1386122923