وي با بيان اينکه در تعطيلات نوروزي امسال روزانه به بيش از 3 هزار خودرو خدمات ارائه شده است، افزود: در طول اجراي اين طرح به 96 درصد تماس ها پاسخ گفته شده که اين ميزان نسبت به سال گذشته 2 درصد رشد نشان مي دهد.
وي گفت: به طور متوسط روزانه 10 هزار تماس و در کل بيش از 2 20 هزار تماس با مراکز پيام شرکت امداد خودرو ايران گرفته شد.
محمد جواد طلا عنوان کرد: بيشترين خدمات ارائه شده در اصفهان با 5 هزار و 881 مورد و کمترين خدمات مربوط به استان کرمان با 2 هزار و 693 مورد بوده است.
وي با بيان اينکه در تهران به 24 هزار و 225 خودرو خدمات امدادي ارائه شده است، افزود: دفتر استاني مشهد با بيش از 5 هزار، همدان با 4 هزار و 462، شيراز با 5 هزار و 273، تبريز با 4 هزار و 532، اهواز با 2 هزار و 727، رشت با 3 هزار و 258 و ساري 4 هزار و 745 مورد در طول تعطيلات به هموطنان خدمات امداي ارائه کردهاند.
وي گفت: در طول اجراي اين طرح 2 هزار و 500 نفر در سه شيفت در 10 نقطه از کشور به هموطنان خدمات ارائه کردند.
محمد جواد طلا به مدت زمان انتظار مشتريان امداد خواه در طرح نوروزي امسال اشاره کرد و گفت: زمان انتظار در سال 85، 48 دقيقه و در سال گذشته 44 دقيقه بوده که اين ميزان امسال به 41 دقيقه کاهش يافت.
وي در خصوص ارائه خدمات به ساير خودروها اشاره کرد و گفت: 5/2 درصد به خودروهاي گروه صنعتي سايپا و 5/1 درصد به ساير خودرو غير از محصولات ايران خودرو خدمات رساني انجام شده است.
وي افزود: تيم بازرسي شرکت امداد خودرو ايران در زمان اجراي طرح به طور مستمر حداقل روزانه 7 بار بر کار امدادگران جهت ارائه خدمات به مشتريان نظارت داشتند./105
انتهای پیام/