رحمت عباسنژاد اجراي برنامههاي آموزشي را نيازمند همياري تشکلها و مديران واحدهاي اقامتي، پذيرايي و دفاتر خدمت مسافرتي و جهانگردي دانست و افزود: ارتقاي کيفيت خدمات در اين واحدها مهمترين و بهترين راه در تبليغات و جذب مسافر خواهد بود.
وي به نقش دستگاهها و نهادهاي فرهنگي، مطبوعات و رسانهها در زمينه فرهنگسازي اشاره کرد و يادآور شد: با توجه به پذيرش حجم بالاي مسافر در استان به ويژه در ايام تعطيل و فرار مردم از زندگي روزمره به دامن طبيعت لزوم نحوه خدمت رساني به گردشگران بيشتر احساس ميشود.
عباسنژاد به رسالت سازمان به تحقق افق چشمانداز کشور در توسعه گردشگري اشاره و خاطرنشان کرد: تعطيلات تابستان در پيش است و ستاد تسهيلات سفر و توسعه گردشگري مازندران با برنامه به استقبال مسافران تابستاني خواهد رفت.
وي گفت: تمامي امکانات اقامتي و پذيرايي استان براي خدمت رساني آماده است و مجتمعهاي بين راهي نيز بايد سرويسهاي بهداشتي و نمازخانههاي خود را براي گردشگران آماده کنند.
/104
انتهای پیام/