به گزارش ميراث آريا(chtn)،رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري مازندران در نشست ماهانه واحدهاي پذيرايي بين راهي جهان مورا با اعلام خبر فوق گفت: آموزش نيروهاي انساني و کسب دانش و مهارت‌هاي تخصصي در ارائه خدمات به مسافر موثر خواهد بود.

رحمت عباس‌نژاد اجراي برنامه‌هاي آموزشي را نيازمند همياري تشکل‌ها و مديران واحدهاي اقامتي، پذيرايي و دفاتر خدمت مسافرتي و جهانگردي دانست و افزود: ارتقاي کيفيت خدمات در اين واحدها مهمترين و بهترين راه در تبليغات و جذب مسافر خواهد بود.

وي به نقش دستگاه‌ها و نهادهاي فرهنگي، مطبوعات و رسانه‌ها در زمينه فرهنگ‌سازي اشاره کرد و يادآور شد: با توجه به پذيرش حجم بالاي مسافر در استان به ويژه در ايام تعطيل و فرار مردم از زندگي روزمره به دامن طبيعت لزوم نحوه خدمت رساني به گردشگران بيشتر احساس مي‌شود.

عباس‌نژاد به رسالت سازمان به تحقق افق چشم‌انداز کشور در توسعه گردشگري اشاره و خاطرنشان کرد: تعطيلات تابستان در پيش است و ستاد تسهيلات سفر و توسعه گردشگري مازندران با برنامه به استقبال مسافران تابستاني خواهد رفت.

وي گفت: تمامي امکانات اقامتي و پذيرايي استان براي خدمت رساني آماده است و مجتمع‌هاي بين راهي نيز بايد سرويس‌هاي بهداشتي و نمازخانه‌هاي خود را براي گردشگران آماده کنند.
/104

انتهای پیام/

کد خبر 1387032530