بازاريابي صنايع دستي را جدي بگيريم

به گزارش ميراث آريا (CHTN) ژيلا مشيري با بيان اين مطلب گفت: نبود بازاريابي حتي در سطوح فرا منطقه اي و جهاني توليدکنندگان اين محصولات را از رقابت در اين سطوح باز داشته است.

وي ادامه داد: جهانيان با وجود تنوع و تکثر صنايع دستي ايران تنها با تعداد محدودي از اين صنايع آشنا هستند و اين در حالي است که معرفي صنايع دستي ايران مي تواند در صنعت گردشگري و اقتصاد کشور تاثيرگذار باشد.

کارشناس پژوهشکده مردم شناسي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري با اشاره به اينکه درسطح کشور ما شاهد برپايي تعداد زيادي از سمينارها، همايش و نمايشگاه با موضوع صنايع دستي هستيم، اظهار داشت: برپايي اين حرکت ها تاثيري بر حل مشکلات توليدکنندگان کشور به دليل نبود بازار مناسب براي توليداتشان ندارد.

مشيري با بيان اينکه بازاريابي براي محصولات صنايع دستي از توليد آن مهمتر است، گفت: اين بازاريابي است که توليد را فربه کرده و از ورشکستگي توليدکنندگان آن جلوگيري مي کند.

وي فروش محصولات صنايع دستي را ازطريق بازاريابي اينترنتي يکي از بهترين روش هاي فروش اين توليدات دانست و افزود: به نظر مي رسد اين روش در فروش بهتر و بيشتر اين محصولات به ويژه در سطح ملي و جهاني تاثيرات بسزايي داشته باشد.
111/

انتهای پیام/

کد خبر 1387033039