تدوين طرح جامع بازاريابي الکترونيک

به گزارش ،ميراث آريا(CHTN) محمد شريف ملک زاده درميزگردپاياني کنفرانس تخصصي گردشگري الکترونيک گفت:پژوهشهايي که درکشورانجام مي شود بيشتر جنبه مفهومي داشته است لذا بايد با ساختار شکني به دنبال انديشه هاي جديد برويم.

وي با بيان اينکه مقالات خوبي در کنفرانس تخصصي گردشگري الکترونيک ارائه شده است افزود:استفاده مسئولين و بخش خصوصي از اين مقالات و انتقال اين مقالات به دست اندرکاران گردشگري کشور مي توانددر توسعه گردشگري کشور مفيد باشد.

دراين ميزگرد مجيد اسفنديار سرپرست دفتر بازاريابي معاونت گردشگري سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري نيز با اشاره به تفاهم نامه امضا شده با موسسه هنر آشنا ازتلاش براي تدوين طرح جامع بازاريابي الکترونيک و تشکيل شوراي مطالعات و تحقيقات بازاريابي خبر داد.

خسرو ايرانپور دبير جامعه هتلداران نيز دراين ميزگرد شروع فعاليت انجمن تخصصي گردشگري الکترونيک را زمينه اي براي توسعه گردشگري کشور ذکر کرد./105

انتهای پیام/

کد خبر 1387033113