تعريف 30 تور مجازي براي بازديد از جاذبه‌هاي استان‌هاي ايران

به گزارش ميراث آريا( chtn)، جمشيد حمزه زاده، مديرکل توسعه برنامه‌ريزي و گردشگري داخلي ضمن بيان اين مطلب گفت: امروزه کشورهاي برتر در صنعت گردشگري از راه‌هاي مختلفي براي معرفي خود و جذب گردشگر استفاده مي‌کنند.

وي ادامه داد: در دنياي کنوني استفاده از فناوري اطلاعات و اينترنت يکي از روش‌هاي تبليغي مورد استفاده است.

حمزه‌زاده تصريح کرد: سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در راستاي سياست‌هاي دولت نهم و همچنين توسعه گردشگري کشور، معرفي و تبليغ جاذبه‌هاي گردشگري خود، براي هر استان و بازديد از آن در صفحات وب تور مجازي تعريف مي‌کند.

وي بيان کرد: مذاکرات انجام اين کار با بخش خصوصي انجام شده است و براساس اين تور مجازي هر گردشگر مي‌تواند در هر جاي دنيا پيش از سفر به ايران و استان مورد نظر خود، در دنياي مجازي از آن استان بازديد کند.

وي گفت: با راه‌اندازي اين تور مجازي تمام دنيا مي‌توانند با ظرفيت و پتانسيل‌هاي ايران آشنا بشوند و آن را کشف کنند.

وي در ادامه با اشاره به ديگر مزيت‌هاي اين طرح يادآور شد: اين طرح يکي از موفقترين طرح‌هاي جمهوري اسلامي ايران خواهد بود که به خنثي‌سازي تبليغات منفي عليه ايران کمک شاياني مي‌کند.
102/

انتهای پیام/

کد خبر 138704152