به گزارش ميراث آريا(chtn) و به نقل از روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان فارس ؛ در اين سمنيار که با تدريس محمد قاسمي کارشناس مسئول بخش آموزش سازمان برگزار شد موضوعاتي مانند طرح تکريم ارباب رجوع و برخورد با ارباب رجوع از ديدگاه علمي، مشتري مداري، ويژگي هاي يک مدير خوب و کارآمد همچنين خصوصيات يک کارمند خوب ، آداب برخورد با ارباب رجوع ، آراستگي ظاهر در محيط هاي رسمي و اداري ،آداب پاسخگويي به تلفن، نحوه پوشش کارکنان ، نبايدهاي يک محيط اداري و رسمي مورد بحث وبررسي قرار گرفت و با استقبال حاضرين مواجه شد .
گفتني است اين سمينار با همکاري معاونت فرهنگي و ارتباطات، روابط عمومي سازمان و مديريت صنعتي منطقه جنوب برگزار و در پايان با توجه به استقبال همکاران مقرر شد سمينارهاي آموزشي بعدي نيز برگزار شود./106
انتهای پیام/