سازمان ميراث فرهنگي ايلام آماده رسيدگي به شکايات گردشگران است

به گزارش ميراث آريا(chtn)و به نقل از روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان ايلام ،علي قاسمپور معاون گردشگري سازمان با بيان اين مطلب گفت: سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان ايلام در ساعات اداري آماده رسيدگي به شکايات در خصوص هتل‌ها،رستوران‌ها و مراکز اقامتي است چرا که نظارت بر اين اماکن از وظايف اصلي سازمان و معاونت گردشگري است.

وي افزود:در اين راستا شماره تلفن 3340685-0841 و 08413341820 معاونت گردشگري آماده پاسخگويي و رسيدگي به شکايات،انتقادات ونقطه نظرات گردشگران و هم استاني ها است


وي در پايان از تمامي مسافران و کساني که از مراکز اقامتي براي استراحت کردن و يا تهيه غذا استفاده مي کننددرخواست کرد در صورتي که با هرگونه مشکلي مواجه شدند مراتب را با شماره تلفن‌هاي ذکر شده اعلام کنند تا در اسرع وقت به مشکل آنها رسيدگي شود./106

انتهای پیام/

کد خبر 1387051220