وي با اشاره به اينکه در حال حاضر نبود بسته بندي مناسب براي محصولات صنايع دستي آسيبهاي جدي به بازار فروش و عرضه آنها وارد کرده است، اظهار داشت: بنا بر همين ديدگاه مرحله مطالعاتي
و طراحي اين راهکار در دستور کار معاونت صنايع دستي و هنرهاي سنتي کشور قرار گرفت.
مديرکل حفظ و احيا معاونت صنايع دستي و هنرهاي سنتي ادامه داد: با پايان يافتن مراحل مطالعاتي و طراحي اوليه، اين کار براي اجرا به بخش خصوصي واگذار ميشود.
رحمتي توجه به ماهيت صنايع دستي را جزء پارامترهاي اصلي در بسته بندي اين محصولات دانست و تصريح کرد: توجه به نماد و نشانه کشور توليد کننده اين محصولات و اصل زيبايي شناسي که منجر به جذب مخاطب مي شود نيز از جمله اين پارامترها است.
وي افزود: ورني اردبيل، مليله زنجان، خاتم اصفهان، احرامي بافي يزد و کرمانشاه، سراميک تبريز، دو نوع سراميک ميبد و شيشه تهران در گام اوليه براي بسته بندي محصولات صنايع دستي انتخاب شدهاند.
مدير کل حفظ و احيا معاونت صنايع دستي و هنرهاي سنتي با بيان اينکه اميدواريم با اقدامات اينچنيني در نمايش پتانسيلهاي بالاي صنايع دستي گامهاي مؤثري برداريم، گفت: تلاش براي جذب مخاطبان در هنگام ديدن اين محصولات و معرفي بهينه توليدات صنايع دستي را در گام اول مدنظر قرار داده ايم.
111/
انتهای پیام/