دبير جامعه هتلداران کشور، با اشاره به بازار رقابتي موجود در اين بخش گفت: بازار رقابتي در جذب گردشگران خارجي بايد براساس نيازها و انتظارات بازارهاي هدف مورد نظر مشتريان صورت گيرد، زيرا گردشگري براي هر مخاطبي برنامهاي خاص ميطلبد و نميتوان يک برنامه کليشهاي را براي تمام افراد تهيه کرد.
وي افزود: اولويتبندي بايد به منظور برآورده کردن انتظارات آنها بوده و طراحي هر محصول و بستهبندي براي آن براساس نياز و خواست گردشگران باشد.
ايرانپور، تصريح کرد: توجه به گردشگران داخلي و نياز آنها نيز يکي از ضرورتهايي است که بايد مدنظر قرار گيرد و يکي از مهمترين چالشهاي گردشگري در کشورهاي در حال توسعه نبودن هماهنگي بين بخشهاي اجرايي کشور است./102
انتهای پیام/