وي ادامه داد:از ابتداي سهميه بندي در سال گذشته 3 هزار و500 اتوبوس و سه هزار و 500 تاکسي وارد سيستم حمل و نقل عمومي تهران شده اند و اين تعداد بايد بتواند پاسخگوي حمل و نقل درون شهري باشد.
عضو کميسيون انرژي با بيان اينکه سهميه بندي بنزين به طور جدي پيگيري نشد،افزود:به عنوان مثال اتوبوسها در شرايط عادي در شهر تهران بايد حدود 50 کيلومتر در ساعت سرعت داشته باشند در حالي که سرعت آنها حدود 20 کيلومتر است.
نماينده مردم تهران همچنين خاطر نشان کرد: هرچند که مترو در سال هاي اخير توسعه پيدا کرده است اما انتظار داريم که با سرعت بيشتري پيگيري شود و هنوز با شرايط مطلوب فاصله دارد./106
انتهای پیام/