برگزاري دومين جلسه کارگروه گردشگري در زنجان

به گزارش ميراث آريا (chtn) به نقل از روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان زنجان در اين جلسه رئيس سازمان ميراث فرهنگي استان به فعاليت‌هاي انجام شده در گنبد سلطانيه اشاره کرد.

وي در خصوص بررسي طرح جامع غار کتله خور و منطقه گردشگري گاوازنگ خاطر نشان کرد:دو منطقه گردشگري غار کتله خور و گاوازنگ داراي مشکلاتي هستند و بايد اين مسائل برطرف شود.

وي اضافه کرد:در منطقه گاوازنگ ، سازمان همياري قسمتهايي از منطقه را به بخش خصوصي واگذار کرده و در منطقه غار کتله خور هم سازمان همياري ، شوراي شهر گرماب و سرمايه گذار ، هر سه توان انجام کار را دارند و بايد وظيفه هر کدام مشخص شود.

رئوفي نژاد، استاندار زنجان نيز در اين جلسه گفت: تا کنون از ظرفيت‌هاي گردشگري استان بخوبي استفاده نشده است.تاثير استفاده از اين ظرفيت‌ها در توسعه استان بديهي است و هيچ توجيهي براي عدم استفاده از ظرفيت‌هاي مهم و تاثير گذار گردشگري در توسعه استان وجود ندارد.

وي در خصوص سرمايه گذاري بخش خصوصي در توسعه استان خاطر نشان کرد : بخش دولتي توان انجام سرمايه گذاري‌هاي گردشگري را ندارد و بايد از ظرفيت‌ها و توان مديريتي بخش خصوصي بهتر استفاده کرد.

وي با اشاره به بازار زنجان افزود:در بازار زنجان بايد کار را اصولي تر پيگيري کرد و تمام تاسيسات را از سقف به زير زمين منتقل کرد . مي توان با حفر يک کانال در کف بازار تمام اين تاسيسات را از سقف به داخل اين کانال منتقل کرد.

استاندار زنجان در ادامه در خصوص وضعيت مسير زنجانرود خاطر نشان کرد:وضعيت فاضلاب زنجارود بايد مشخص شده و کانالي جهت انتقال فاضلاب از زير زمين تعبيه شود./106

انتهای پیام/

کد خبر 1387093047