افزايش استاندارد خدمات گروه هتل‌هاي نرگس

رئيس هيات مديره گروه هتل‌هاي نرگس در گفتگو با ميراث آريا (CHTN) با بيان اين مطلب افزود: بر اساس اقداماتي که براي ارتقاي خدمات هتل‌هاي گروه نرگس از سال جاري آغاز شده است هتل‌هاي دو ستاره را به سه ستاره ارتقا داده‌ايم.

حميدرضا منيري تصريح کرد: با اينکه اين هتل‌ها در سطح هتل سه ستاره تعريف شده‌اند، اما در بخش سرويس‌دهي بر مبناي استانداردهاي هتل چهار ستاره عمل مي‌کنيم و اميدواريم بتوانيم تا پايان سال اين بخش را کامل کنيم.

وي با اشاره ديگر اقدامات انجام شده براي توسعه خدمات گروه هتل‌هاي نرگس خاطرنشان کرد: در بخش آموزش تمام کارکنان حداقل يک بار در آموزش‌ها شرکت کرده‌اند و اين آموزش‌ها ادامه خواهد يافت تا به کيفيتي که در بخش مشتري‌مداري مد نظر داريم، برسيم.

رئيس هيات مديره گروه هتل‌هاي نرگس درباره ظرفيت مراکز اقامتي اين گروه گفت: گروه هتل‌هاي نرگس در حال حاضر 3هزار و 800 تخت در قالب 13 هتل را در اختيار دارد که با اقدامات انجام شده از جمله خريد گروه هتل‌هاي پارس در حال افزايش اين ظرفيت هستيم./105

انتهای پیام/

کد خبر 1387100157