اما از دي ماه سال جاري اتفاق جديدي در واحد اتوبوسراني کشور رخ داد. اتفاقي که به نوعي بيانگر نقص يا کوتاهي در بخشي از عملکرد اين شرکت به شمار ميرود و آن ديرکرد در چرخه چاپ و عرضه بليطهاي اتوبوس است. تاکنون نيز هيچ توضيحي از سوي مسئولان در اين رابطه داده نشده است.
اين روند همانطور که گفته شد بيانگر نوعي کوتاهي در چاپ و عرضه بليط است. چراکه اگر بليطهاي موجود در باجههاي فروش، مازاد بليط ناشي از اکثريت يافتن سفر شهروندان با اتوبوسهاي ريالي نيز باشد شرکت واحد موظف به چاپ بليط جديد با اعتبار جديد است.
اما چنانچه بليطهاي قديمي تجديد چاپ ميشوند شرکت واحد موظف به ارائه توضيح در اين زمينه به تمام شهروندان است، که چرا به جاي چاپ بليطهاي جديد کماکان بليطهاي قديمي تجديد چاپ ميشوند؟
انتهای پیام/