کيانوش تکلو در ادامه افزود: پائين بودن کيفيت هتلها، کيفيت پرواز و خدمات ارائه شده در طول سفر از جمله موضوعاتي است که منجر به شکايت گردشگران ميشود.
وي يادآور شد: در جلساتي که کميته فني رسيدگي به شکايات سازمان ميراث فرهنگي استان تهران در راستاي رسيدگي به اين شکايات و پروندهها تشکيل ميدهد مدارک ارائه شده بررسي و در صورتيکه حق با مسافر باشد آژانس مربوط مکلف به ارائه خسارت به فرد شاکي است.
تکلو خاطرنشان کرد: چنانچه آژانس تخلف خود را تکرار کند به مجازاتهاي اداري از قبيل توبيخ کتبي، تعطيلي دفتر و در نهايت لغو مجوز محکوم ميشود. /115
انتهای پیام/