شکايت از دفاتر مسافرتي بيشترين حجم پرونده‌هاي حقوقي ميراث فرهنگي تهران

مسئول حقوقي سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان تهران ضمن اعلام اين خبر به ميراث‌آريا(chtn) گفت: متاسفانه بسياري از دفاتر خدمات مسافرتي خدماتي برخلاف آنچه که تبليغ کرده‌اند به مسافران خدمات ارائه مي‌دهند و اين امر باعث شکايت مسافران مي‌شوند.

کيانوش تکلو در ادامه افزود: پائين بودن کيفيت هتل‌ها، کيفيت پرواز و خدمات ارائه شده در طول سفر از جمله موضوعاتي است که منجر به شکايت گردشگران مي‌شود.

وي يادآور شد: در جلساتي که کميته فني رسيدگي به شکايات سازمان ميراث فرهنگي استان تهران در راستاي رسيدگي به اين شکايات و پرونده‌ها تشکيل مي‌دهد مدارک ارائه شده بررسي و در صورتي‌که حق با مسافر باشد آژانس مربوط مکلف به ارائه خسارت به فرد شاکي است.

تکلو خاطرنشان کرد: چنانچه آژانس تخلف خود را تکرار کند به مجازات‌هاي اداري از قبيل توبيخ کتبي، تعطيلي دفتر و در نهايت لغو مجوز محکوم مي‌شود. /115

انتهای پیام/

کد خبر 1387111338