نقش مدير فني پر رنگ‌تر از مديرعامل آژانس مسافرتي است

به گزارش ميراث‌آريا(chtn) معاون گردشگري سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان تهران در نخستين همايش مديران فني دفاتر خدمات مسافرتي با بيان اين مطلب افزود:مديران فني نقش اساسي در برنامه‌ريزي تورهاي گردشگري دارند و عملکرد صحيح آنها در کاهش شکايت از دفاتر خدمات مسافرتي تاثير گذار است.

شهرام علي‌محمدي در ادامه افزود: متاسفانه تا پيش از اين خيلي به اين موضوع توجه نمي‌شد و در اين زمينه نگاه تخصصي وجود نداشت.

وي با بيان اينکه نقش مدير فني در آژانس مسافرتي بيشتر از مديرعامل است، گفت: حضور دائمي مدير عامل در آژانس چندان ضرورتي ندارد اما حضور دائمي مدير فني در يک دفتر خدمات مسافرتي کاملاً ضروري است.

علي‌محمدي افزود: اميدواريم با تشکيل انجمن مديران فني دفاتر خدمات مسافرتي و برگزاري همايش‌هاي مشابه شاهد کاهش ميزان شکايات از دفاتر خدمات مسافرتي باشيم.

وي با بيان اينکه در تهران بيش از هزار و 40 دفتر خدمات مسافرتي فعال هستند، گفت: از اين تعداد بيش از 80 درصد دفاتر خدمات مسافرتي فاقد شکايات واصله از سوي گردشگران هستند.

علي‌محمدي با بيان اينکه در حدود 120 دفتر خدمات مسافرتي داراي شکايات واصله از سوي مسافران و گردشگران هستند، گفت: اميدواريم با توجه به راهکارهاي در نظر گرفته شده و تعامل بين بخش‌هاي خصوصي و دولتي اين مشکلات از ميان برداشته شود و در سال 88 بتوانيم در پيشبرد اهداف موفق‌تر از گذشته عمل کنيم./115

انتهای پیام/

کد خبر 138712025