سيدرضا موسوي افزود: مردم ميتوانند از طريق شماره 09669 با اين سامانه ارتباط برقرار کرده و شکايات و نظرات خود را در خصوص عملکرد ستادهاي تسهيلات سفر استانها بازگو کنند.
وي با بيان اينکه گزارشهاي مردمي اين سامانه توسط معاون گردشگري سازمان و قائم مقام ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي کشور بررسي ميشود، اظهار داشت: اين گزارشها در پايان نوروز جمعبندي شده و در اختيار رياست سازمان و قائم مقام ايشان قرار خواهد گرفت .
سخنگوي سازمان ميراث فرهنگي، صنايعدستي و گردشگري، در ادامه از راهاندازي سيستم پيام کوتاه سازمان خبر داد و گفت: سيستم پيام کوتاه سازمان با شماره 3000450 آماده اطلاعرساني به مسافران نوروزي است.
موسوي ادامه داد: براي مثال گردشگران ميتوانند نام هتلهاي يک استان را از طريق سيستم پيامک کوتاه سازمان دريافت کرده و سپس با انتخاب نام هتل مورد نظر اطلاعات کامل آن را دريافت کنند.
اين مقام مسئول در سازمان ميراث فرهنگي، صنايعدستي و گردشگري از تعامل اين سازمان با صدا و سيما خبر و گفت: از شبکه سراسري و شبکه 2 صدا و سيما دو برنامه 20 دقيقهاي در رابطه با عملکرد ستادهاي استاني سازمان در ايام نوروز پخش خواهد شد.
وي همچنين از پخش برنامه يک ساعته در حوزه ميراث فرهنگي، صنايعدستي و گردشگري از شبکه جوان و شبکه سراسري صدا (راديو) در طول ايام نوروز خبر داد.
موسوي خبرگزاري اجتماعي و فرهنگي CHTN را به عنوان خبرگزاري درون سازماني براي بازتاب اخبار حوزههاي مختلف سازمان ميراث فرهنگي، صنايعدستي و گردشگري، عنوان کرد و تعامل تمامي سازمانهاي استاني را با خبرنگاران اين خبرگزاري و همچنين هفته نامه درون سازماني پارسه خواستار شد.
وي سازمانهاي تمامي استان ها را موظف به بازتاب اخبار خود در ايام نوروز دانست و تصريح کرد: روابط عمومي تمامي سازمان هاي استاني بايد در ايام نوروز فعال بوده و اخبار خود را به سازمان مرکزي ارسال کنند./115
انتهای پیام/