تلفن‌هاي رسيدگي به شکايات و انتقادات گردشگران نوروزي

به گزارش ميراث‌آريا(CHTN) ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان تهران اقدام به صدور بخشنامه‌اي به تمامي واحدهاي خدماتي _ رفاهي ميان‌راهي تحت پوشش خود کرده است.

اين بخشنامه که به منظور ارتقاء سطح کيفي خدمات و رعايت اصول بهداشتي در واحدهاي ميان‌راهي تحت پوشش سازمان صادر شده است و بايد در قسمت‌هاي مختلف واحد به طوريکه قابل رويت باشد نصب شود.

اين بخشنامه حاکي از آن است که تمامي واحدهاي خدماتي _ رفاهي ميان‌راهي ملزم به نظافت و تجهيز کامل نمازخانه و تفکيک آن به دو قسمت مردانه و زنانه، مرمت و نظافت کامل سرويس‌هاي بهداشتي و تجهيز آن به دستمال کاغذي، مواد خوشبو کننده و سطل زباله هستند.

در اين بخشنامه به استفاده کارکنان از لباس متحدالشکل با رنگ روشن، استحمام پرسنل به طور روزانه با ظاهري آراسته و برخورد مناسب در ارائه خدمات به ميهمانان نوروزي تاکيد شده است.

همچنين بر مبناي اين بخشنامه واحدهاي خدماتي _ رفاهي ميان‌راهي ملزم به نصب نرخ اغذيه مصوب در معرض ديد مشتريان و رعايت دقيق آن و همچنين تجهيز جعبه کمک‌هاي اوليه پزشکي به وسايل مورد نياز از قبيل چسب زخم، گاز استريل ، محلول ضد عفوني کننده و ساير لوازم مربوط هستند.

در صورت بي‌توجهي هريک از واحدهاي خدماتي رفاهي به نکات قيد شده در اين بخشنامه برابر ضوابط و مقررات سريعاً اقدام مقتضي معمول و در صورت لزوم نسبت به تعطيلي و پلمپ واحدهاي متخلف اقدام خواهد شد.

همچنين شماره تلفن‌هاي 3_ 22576570، 8_22576566، و نمابر 22576565، 22574444 و پرتال اينترنتي Tchto_portal.ir آماده پاسخگويي به شکايات، انتقادات و پيشنهادات گردشگران تهراني است./115

انتهای پیام/

کد خبر 138712272