وي در مورد چگونگي فعاليت اين سامانه گفت: پس از ارتباط گردشگران و مسافران با شماره 09669 به تماس گيرنده کد رهگيري داده مي شود و شکايات و پيشنهادات به تلفن همراه مسئولان استان ها پيامک خواهد شد و مسئولان موظف به پيگيري، رسيدگي و رفع مشکلات هستند.
همچنين براي اطلاع رساني صحيح و پيگيري مشکلات بوجود آمده اين پيام ها براي مسئولان عاليرتبه سازمان کشوري، معاون گردشگري و ستاد مرکزي تسهيلات سفرهاي کشور ارسال ميشود.
کاظمي خاطرنشان کرد: اکيپهاي بازرسي و رسيدگي به شکايات استان نيز فعال بوده و همچنين شماره تلفن 2263584 به صورت شبانه روزي آماده دريافت شکايات و يا پيشنهادات مسافران و زئران است. /100
انتهای پیام/