براساس اين گزارش، از جمله موارد مذکور در اين منشور توجه ويژه به عضويابي دقيق و هدفمند به نحوي که با رسالت زبده پروري منطبق بوده و فعاليت هاي تشکيلاتي مخاطب حقيقي خود را دريابد، توجه خاص به استفاده بهينه از شبکه تشکيلاتي و ارتباط چهره به چهره با هدف انتقال پيام ها و صرفه جويي در وقت، منابع انساني و منابع مالي در اين زمينه، توجه ويژه به رسالت ها و مأموريت هاي انجمن هاي اسلامي دانش آموزان و پرهيز از ورود به عرصه هاي فاقد اولويت و ضرورت است.
برنامهريزي دقيق اوقات حضور دانش آموزان در گردهم آيي هاي تشکيلاتي از هنگام حرکت تا بازگشت و پرهيز از اتلاف وقت و قدرداني از عمر و وقت دانش آموزان با تدارک فعاليت هاي صحيح و عميق، مستند سازي و ثبت دقيق کليه برنامه ها، آمار و اطلاعات و ساير اقدامات با هدف انتقال تجربيات و پرهيز از حرکت در مسيرهاي ناموفق و نامطلوب گذشته از ديگر موارد ذکر شده در اين منشور تشکيلاتي است.
برپايه اين گزارش، به رسميت شناختن توانمندي هاي تخصصي حوزه هاي مختلف تشکيلاتي و بهره مندي از اين ظرفيت ها و پرهيز از موازي کاري و اقدامات غيرتخصصي، استفاده حداکثري از فضاي ارتباطات مجازي درکليه فعاليت هاي تشکيلاتي با هدف صرفه جويي در هزينه هاي ارتباطي، مخابراتي، پست و مکاتبات، اهتمام در انتقال به هنگام محصولات فرهنگي، منشورات و تبليغات تشکيلاتي از اتحاديه استان و شهرستان با انجمن اسلامي مدارس جهت بهره مندي حداکثري دانش آموزان از ديگر موارد عنوان شده است./100
انتهای پیام/