رسيدگي به 46 مورد شکايات گردشگري توسط دفتر استانداردسازي

محمدمهدي کتابچي در گفتگو با ميراث آريا(chtn) ضمن اعلام اين خبر افزود: از تاريخ 28 اسفندماه 87 تا 13 ارديبهشت‌ماه سال جاري، 113 مورد شکايت به دفتر امور مراکز، خدمات و استانداردسازي ارسال شده است.

وي در ادامه خاطرنشان کرد: از اين تعداد، 46 مورد از شکايات به طور مستقيم از طريق دفتر امور مراکز، خدمات و استانداردسازي معاونت گردشگري پيگيري مي‌شود.

کتابچي با بيان اينکه 52 مورد از اين شکايات نيز به سازمان ميراث‌فرهنگي استان تهران ارسال شده است، تصريح کرد: با توجه به اينکه اين شکايات در حوزه استان تهران قرار دارد از سازمان ميراث فرهنگي استان تهران خواسته شد تا با بررسي اين شکايات نتيجه را به دفتر استانداردسازي گزارش دهد.

مدير کل دفتر امور مراکز، خدمات و استانداردسازي تصريح کرد: همچنين پرونده 20 مورد ديگر از شکايات نيز به منظور رسيدگي به ساير استان‌هاي کشور ارسال شده است.

وي متذکر شد:چنانچه استان‌ها در رسيدگي به اين شکايات به نتيجه نرسند، اين شکايات به دفتر استانداردسازي ارجاع داده مي‌شود و در صورت به نتيجه نرسيدن اين دفتر در رسيدگي به شکايات، پرونده از طريق مراجع قضائي پيگيري مي‌شود./115

انتهای پیام/

کد خبر 1388021518