رئيس ستاد تبليغات و نمايشگاه هاي سازمان ميراث فرهنگي ادامه داد: گردشگري صنعتي است که تمام کشورها در يک مسابقه اعلام نشده در تلاش هستند تا بيشترين گردشگر را به سوي خود جذب کنند.
وي افزود: ايران با پتانسيلهاي بالاي خود در حوزه ميراث طبيعي و تاريخي مي تواند گردشگري را به عنوان صنعتي شاخص تبديل کند تا بيشترين درآمد را براي کشور به ارمغان آورد.
برزين با بيان اينکه پيش از اين حضور ايران در نمايشگاههاي بين المللي که از سوي سازمان جهانگردي برگزار ميشد بسيار پراکنده بود، گفت: اما در حال حاضر حضور در نمايشگاهها به صورت منسجم و متحد صورت مي گيرد و ما به عنوان بخش خصوصي تمام تلاش خود را براي حضور در اين نمايشگاهها فراهم ميکنيم.
وي اضافه کرد: در حال حاضر شاخص گردشگري ايران در سطح جهان رو به رشد است و نام ايران در عرصه گردشگري به نامي معتبر تبديل شده است.
رئيس ستاد تبليغات و نمايشگاههاي سازمان ميراث فرهنگي تصريح کرد: امروز جاذبههاي گردشگري ايران در سطح جهان با شش هزار و 389 انواع اقلام تبليغاتي و به 10 زبان در دنيا توزيع ميشود و اين مايه افتخار ايران است.
وي با بيان اينکه قرار است پنجمين نمايشگاه بين المللي صنعت گردشگري و هتلداري اصفهان در تقويم unwto جاي گيرد گفت: تمام تلاش ما اين است تا تمام کاستيهاي موجود در زمينه برگزاري نمايشگاهها را کاهش دهيم.
برزين با بيان اينکه گردشگري يک امر فرابخشي و ملي است، گفت: اگر قرار باشد بر اساس سند چشم انداز 20 ساله تا سال 1404 به رقم بيست ميليون گردشگر و 25 درآمد برسيم بايد در ساير حوزههاي گردشگري تلاش کنيم./115
انتهای پیام/