همچنين بررسي طرح شناسايي و اولويتبندي کشورهاي بازار هدف گردشگري جمهوري اسلامي ايران از ديگر طرحهاي معاونت گردشگري به منظور توسعه گردشگري خارجي است.
دفتر بازاريابي و تبليغات معاونت گردشگري براي سال 88 تهيه طرح بازاريابي استراتژيک گردشگري و همچنين طرح بررسي علائق و سلائق گردشگري خارجي را نيز در دستور کار خود قرار داده است.
همچنين از طرح بررسي اثربخشي شرکت در نمايشگاههاي بينالمللي گردشگري و نظرسنجي گردشگران خارجي شرکتکننده در نمايشگاههاي گردشگري ميتوان به عنوان برنامه ديگر معاونت گردشگري در حوزه بازاريابي و تبليغات نام برد.
اين طرحها از سوي پژوهشکده گردشگري و با همکاري دفتر بازاريابي و تبليغات معاونت گردشگري سازمان ميراثفرهنگي، صنايعدستي و گردشگري انجام ميشود./115
انتهای پیام/