صاحبان سازمانهاي تورگردان دريايي شيلي اين کار را باقيماندن در کورس رقابت با ساير بخشهاي اين صنعت و گسترش محبوبيت خود در بين گردشگران اعلام کردهاند.
کارشناسان معتقدند، اگر خطوط هوايي، هتلها يا موسسات کشتيراني مسافرتي با کاهش تقاضا در مدت زماني خاص روبرو شدند، منطقي است براي جلب نظر مشتريان خود تا حدي از هزينهها و قيمت تمام شده خود بکاهند.
اين اقدام موسسات کشتيراني شيلي هنگامي صورت ميگيرد که بر اساس پيش بيني شوراي عالي گردشگري اين کشور در آمد اين بخش تا پايان سال 2009 افتي 40 درصدي پيدا خواهد کرد./109
انتهای پیام/